U bent niet ingelogd | Inloggen |
Overzicht bestelling
SLV Nederland
T: 077-320 43 43
E: verkoop@slv.nl

Volg ons op Facebook Volg ons op Linkedin Volg ons op Youtube Volg ons op Twitter Volg ons op Instagram Volg ons op Pinterest

Zoeken
Service, Retouren en RMA's

RMA-document en retournummer voor retourzending aanvragen

Onze Technical Customer Service helpt bij technische vragen, defecte producten en foutieve leveringen.

Werkwijze

Wanneer u te maken heeft met een defect artikel, een verkeerd besteld of verkeerd geleverd artikel, dan kunt u contact opnemen met SLV Nederland om een RMA aan te vragen. SLV Nederland kan artikelen uitsluitend retour accepteren, wanneer u vooraf een RMA-document met retournummer heeft aangevraagd.

SLV Nederland behandelt alleen retourzendingen van zakelijke klanten (B2B) onder de onderstaande retourvoorwaarden en instructies, een retourzending die afkomstig is van de eindgebruiker wordt geweigerd. SLV Nederland accepteert artikelen voor creditering uitsluitend indien de artikelen nieuw, ongebruikt en in de originele verpakking met omdoos worden geretourneerd. Voor artikelen die zonder een geldige reden worden geretourneerd (m.u.v. defect en ‘dead on arrival’ ofwel DOA) en geschikt zijn voor de verkoop berekent SLV Nederland een ‘re-stockingsfee’ van 20% over de betreffende creditnota.

Retourvoorwaarden

De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de retouren procedure van SLV Nederland

  1. Retouraanvragen worden uitsluitend verwerkt indien het aanvraagformulier via de webshop van SLV Nederland correct en volledig is ingevuld met bijbehorende gegevens zoals de originele pakbon of de factuur. Wij adviseren u ten alle tijden de originele pakbonnen van uw zendingen te bewaren.
  2. De bijkomende kosten voor het retourneren van een retour zijn voor rekening van u, uitgezonderd zijn zendingen die door SLV Nederland incorrect zijn uitgeleverd.
  3. Wij accepteren en verwerken alleen retourzendingen van onze klanten. Retourzendingen die wij ontvangen van eindgebruikers worden niet geaccepteerd.
  4. Artikelen voor creditering en bestemd voor weder opslag wordt de "re-stockingsfee" van 20% over de betreffende creditnota berekend. Alleen artikelen die korter dan 2 maanden geleden zijn gefactureerd komen in aanmerking voor terugname.
  5. Retourzendingen worden onderzocht, gesorteerd en nageteld door SLV Nederland. Alleen de aantallen en de artikelen die zijn vastgesteld door SLV Nederland komen in aanmerking voor verdere verwerking van de retourzending.
  6. Een ongeautoriseerde retourzending wordt geweigerd en gaat retour afzender.
  7. SLV Nederland accepteert uitsluitend artikelen voor creditering die onbeschadigd, nieuw en in de originele verpakking zijn geretourneerd.
  8. Zowel beschadigde, onbruikbare of niet standaard artikelen als maatwerk artikelen worden niet teruggenomen en/of gecrediteerd. Artikelen die geen deel meer uitmaken van het assortiment of uitlopend zijn komen niet in aanmerking voor terugname en/of creditering. Deze artikelen worden naar u teruggestuurd.
  9. Stuur géén lichtbronnen mee. Lichtbronnen en glaswerk zijn uitgesloten voor retournering en zullen op uw kosten worden teruggestuurd.
  10. Een demo dient binnen 30 dagen te worden geretourneerd. Bij te late retournering volgt de "re-stockingsfee" ter hoogte van 20%. Na 2 maanden kan het artikel niet meer worden geretourneerd.
  11. Uitsluitend via onze webshop kunt u een retouraanvraag indienen.

Reparatiecondities

De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de retouren procedure van SLV Nederland

  • Defecte artikelen die binnen de garantie vallen dienen correct aangemeld te worden via onze webshop. Tevens dient een kopie van de betreffende pakbon worden meegestuurd.
  • SLV Nederland behoudt zich het recht om artikelen die binnen de garantie vallen te inspecteren. Naar aanleiding van de inspectie wordt nagegaan of het artikel kan worden gerepareerd.
  • Nieuwe artikelen worden niet uitgeleverd als vervanging voor geretourneerde defecten. Tevens geldt dit voor artikelen die binnen de garantie vallen.
  • SLV Nederland accepteert geen vorm van kosten die voortkomen uit geaccepteerde retouren, artikelen die worden gerepareerd of artikelen die binnen de garantie vallen.
  • Retouren worden niet afgehaald door medewerkers SLV Nederland.

Heeft u vragen over de retourprocedure, uw RMA of een andere gerelateerde zaak? Neem dan contact op met de afdeling Technical Customer Service (service@slv.nl, 077-3204349).

Snel bestellen
Snel bestellen:
+
Productcode Aantal  
Inloggen
Klantbeoordelingen

Getoonde prijzen zijn exclusief 21% BTW. Prijswijzigingen voorbehouden. Getoonde foto's en afbeeldingen kunnen afwijken. Op netto prijzen zijn kortingen niet van toepassing.

* Raadpleeg onze garantievoorwaarden voor de exacte bepalingen rondom garantie.

x
Deze website maakt gebruik van functionele en (anonieme) analytische cookies. Meer informatie. OK, bedankt